7 alata koji pomažu pri remote radu

Kompanije širom sveta šalju svoje zaposlene da rade od kuće kako bi ih zaštitili od širenja COVID-19 virusa. Kontinuitet u svetu biznisa nije jedini razlog zašto treba raditi od kuće. Istraživanja su pokazala da rad od kuće povećava produktivnost i omogućava zdraviji balans između poslovnog i privatnog života. U nastavku smo izdvojili par alata koji pomažu remote radu od kuće.

  1. Toggl (https://toggl.com)⏳
    Toggl platforma nudi opcije za online praćenje vremena. Platforma je inicijalno zamišljena za freelancer-e kako bi klijentima dostavili izveštaj o angažovanju za neki projekat ili zadatak. Ukoliko se tvoj šef brine o utrošenom vremenu kod kuće, ovim alatom mu možeš dostaviti koliko ti je trebalo za neki konkretan zadatak. Ali pošto loguješ svoje vreme sam, budi iskren😉
  2. TeamViewer (https://www.teamviewer.com/en/)🖥
    Veoma brzo i lako pristupi tuđem računaru ili pusti kolegu da ti pomogne tako što ćeš dozvoliti pristup na svom računaru. TeamViewer predstavlja rešenje za brzu remote podršku u svakom trenutku, gde god da se nalazite ti, kolega ili klijent.
  3. Zoom (https://zoom.us)📹
    Zoom je alat za video konferencije, privatne pozive u sobama i obične pozive unutar timova. Veoma je lak za upotrebu, postoje desktop i mobilne aplikacije, a pozivu se može pristupiti i iz pretraživača. Za besplatne korisnike privatna chat soba je ograničena na 40 minuta, ali nakon isteka bez problema se može pokrenuti nova i nastaviti poziv.
  4. Skype (https://www.skype.com/en/) 💻
    Svi već vrlo dobro znamo za Skype. Ako ste zaboravili username ili lozinku, ovo je pravo vreme da je promenite i pokrenete se na još jednoj online platformi za privatne i grupne video pozive i četovanje.
  5. Slack (https://slack.com/intl/en-rs/) 👓
    Slogan Slack-a glasi “Where Work Happens” i jasno je da ga mnoge kompanije koriste za internu komunikaciju unutar timova. Ukoliko tvoja firma još uvek nema Slack otvoren, ovo je prava prilika da se oprobate u organizaciji kroz različite kanale po projektima ili timovima.
  6. Google Drive, One Drive, Dropbox
    Već dobro poznate platforme za čuvanje i organizaciju dokumenata. Svi fajlovi se čuvaju online, a putem linka ili e-mail adrese se lako mogu podeliti sa kolegama. Dokumenti su na sigurnom, neće se obrisati ako vam nestane struja ili baterija na laptopu, a zajedno sa par kolega možete istovremeno komentarisati ili uređivati neki od njih.
  7. Trello (https://trello.com)
    Trello online platforma olakšava organizaciju timova koji rade na istom projektu kroz table, liste i kartice. Pregledno i lako omogućeno je međusobno praćenje i postavljanje novih zadataka.

Budite na sigurnom!